why do you smile at me?

hejsaaan!! kom nyss hem från träningen :)
alla är ute på en fredag!! nope, inte jag. jag har nyss haft tre timmars träning och laddar för 8 timmar imorgon och på söndag =)
har räknat ut att när jag är klar med den här veckan kommer jag ha tränat i 26 timmar. något stolt jag kommer vara! haha aja iaf...
detta innebär att bloggen blir lidande, men jag ska göra allt vad jag kan för att uppdatera så mycket som möjligt och nu i helgen slänga in någon bild.. dock inte innan klockan 6-7.. ♥
men nu ska jag nog faktiskt krypa till kojs! uppdaterar imorgon innan jag åker.
kyssar i massor hurrni!!


en bild från halloween! en riktigt kul kväll var det :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0