a december dream

hej! kom nyss hem från en mysig dag i krokom med tunnbröbakning!
det var riktigt mysigt faktiskt :)
började baka runt 11 och sen så drog jag på träning sådär i 2 timmar mitt i allt ihop.
sen tillbaka till halv fem typ och fortsätta. slängde även i mig en liten hembakad pizzabit där också. sjukt gott!
kvällen innan åkte jag ju till josef och hade en trevlig kväll :)
vi vandrade först till kärringbacken för att åka madrass och tefat. hittade inte min
pulka hemma </3 måste ut och leta!!!
på vägen dit såg jag typ årets snyggaste mumin.
årets första åk infördes den 10/12 runt sju tiden. nice 
med detta säger jag godnatt och går nu och stretchar.. mina ben e som pinnar.
finns en risk att jag inte tar mig upp imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0