som man bäddar får man ligga

tjena tjena. här kommer ett sent inlägg! men det är ändå ett inlägg =)
har haft show idag som jag har upprepat ett tusental gånger nu. men det gick iaf bättre än förväntat!
blev förvånad att jag satte i princip allt!!
men dagen har i största del spenderats borta på ishallen. där jag var från halv tre till sex eller nått sånt. :)
eftersom jag inte hann hem mellan showen och mina småbrorsors hockeyavslutning så fick jag gå och kolla på när öik95 lag spelade match.
var där med ida och hennes lillasyster tova och nathalie!
riktigt roligt att kolla eftersom det var så länge sen jag gjorde det sist!
nu går jag och lägger mig i min säng och det känns verkligen skönt att veta
att man inte behöver kliva upp så pass tidigt!
börjar ändå 11.25 
godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0