om gud vill och vädret tillåter

hejsan! ligger och stretchar nu! :) måste ju göra det minst 2 ggr per dag om jag ska bli vigare.
så då passar jag även på att blogga!
bra där, slår 2 flugor i en smäll.
fick nu reda på mina planer på nyårsafton!
det blir en liten middag med några kompisar innan det blir utgång och sen sover jag hos frida.
nu är allt kirrat så nu är det bara invänta kvällen! längtar!! kommer bli super 
idag har jag gått i skolan till  12, sen stan med olivia & frida och sedan begav jag mig för att fira mini-julafton hos min farfar. fick pengar och strumpor, naww gulligt ♥
åt iaf en sjukt god middag.
kvällen har varit super och imorgon blir det julbak hela dagen.
pussar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0