kul när någon man inte träffat på länge hör av sig!

hejsan! sitter nu och ska spela röj-flaggor med josef på msn.
idag var jag på stan med hanna och införskaffade mig en ny skjorta, en bok och en jätte fin stickad tröja!
allt detta behåller jag.
det jag köpte igår lämnar jag tillbaka tror jag. det såg inte så bra ut på! inte allt jag köpte, men 2 tröjor iaf. :)
imorgon spenderar jag lite pengar på att åka till frisören och tona mitt hår så man ser någorlunda ut till nyår iaf! 
sen blir det stan med frida, för att titta om jag kan hitta något mer!
åhh ÄLSKA mellandagsrea!!!


men eftersom jag inte vet vilka kläder jag ska ha än så får ni några bilder imorgon istället. då jag förmodligen har helt nya kläder och en ny färg på håret!

hejhopp gummisnopp.



saknar er tjejer. syns på nyår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0