i might love you

hejsan allihopa! sitter nu i bilen och väntar på att min kära mor som köper en massa saker!
sen blir det donken mat eftersom jag inte hann äta hemma.
försöker nu skriva en novell medans jag sitter och lyssnar på älskade mando diao ♥
novellen går inte precis bra. har inte äns hittat ett ämne att skriva om och detta ska vara inlämnat innan vi slutar..vilket är om en vecka. inte speciellt roligt det.
efter jag ätit åker jag ner på sporthallen och sätter mig och försöker skriva lite innan träningen börjar :)
sen så har min tävlingsdräkt kommit också, wihoo!
problemet är bara.. hur ska jag berätta för mamma att den gick på 1700? inte smart där isabelle. well well, jag får skaffa mig ett jobb!
men många pussar på er.
kände att jag var tvungen att rapportera denna kris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0