back once again, stronger than before...

hejhopp!
hemma nu och fått i mig lite mat. har varit en sjukt jobbig men rolig dag!
blåmärken över hela benet har jag.. hmm.. får se hur det är efter imorgon. kanske lägger ut en bild imorgon på det eller nått.. för det e verkligen inte lite! ;o haha!
ska nu gå igenom numeret igen så att det sitter tills imorgon 
åhh världens bästa lag har vi! jag som förstör, men det ska det bli ändring på.
vi ses, ha en trevlig kväll och tryck i er en påse chips eller någor!!! :)



Kommentarer
Postat av: Eva

Jag tror verkligen inte du förstör nånting för laget, om det var det du menade? Du är ju hur duktig som helst. Minst lika bra som många andra som hållt på mycket längre! :)

2011-12-15 @ 23:09:45
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie
Postat av: Anonym

åhh tack eva! du är för snäll du :)

2011-12-16 @ 18:01:04
URL: http://saraisabellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0