detta gör man klockan 00.38 på kvällen tydligen

SEX/KÄRLEK

1. Är du singel nu? yes
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? men klart ?!
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? nej.. långt ifrån.
4. När hade du sex senast? jaa....... berättar jag icke här (':
5. Har du kört oskyddat nån gång? ja

7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? nej
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? jA med stort a.
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? nope

10. Haft sex på fyllan? haha nej!
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? nopeee
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? ja verkligen

13. Sparat något från ett gammalt förhållande? bilder..

14. Somnat gråtande pga kärleken? har hänt
15. Varit på en blind date? nejnej
16. Varit otrogen? beror på hur man ser det. men skulle inte vilja påstå det.
17. Ångrade du dig? herregud ja!
18. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 4 månader

19. Har du någonsin varit kär? ja.
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? det tror jag vell..

 

 

KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän? nej. många bra vänner
2. Är du ofta med dina vänner?  jaadå!

3. Vad brukar ni hitta på? vi gör allt !

4. Bästa minnet med nån vän? hahaha har sjukt många!!
5. Säg namnet på en riktigt bra vän? kan inte säga bara en. (joakim ceiner kanske) .. saknar honom..

6. Kan du vara dig själv med dina vänner? jag är alltid mig själv?

7. Har du hatat din bästa vän? nej.
8. Litar du på din bästa vän? ja klart ! 
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? lite.. men inte så att jag dött precis..?

11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? yes

12. Vart bor din bästa vän? men bästa ? har ju många bra vänner.

13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? inte mkt, men det händer.

14. Har du ljugit för någon kompis någongång? mm

15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? ja?
16. Ljuger du för dina vänner ofta? nejnej
17. Vilken kompis var du senast med? ehm linus

18. Har du många kompisar i din klass? skolan börjar snart så jag hm.. vet inte ?!

19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? ja i nian var det vell hanna & olivia

20. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? caroline & sofia

 

 

SISTA SOM

1. Du fick en puss av? nämner jag inte

2. Sov med dig i samma säng? angelica

3. Du delade ett riktigt skratt med? haha jaaduu! angelica tror jag vell

4. Du gick på bio med? oj, kommer inte ihåg

5. Du höll i handen? samma person som pussen (:

6. Du gick på stan med? mammsen idag! :)

7. Delade en pizza med dig? ingen. hah

8. Du ringde? aaaaaaaa ibilen (mamma)

9. Skickade ett sms till dig? isak (:

10. Du kramade? min lillebror, nyss..

11. Gjorde dig lite besviken? olivia
12. Gjorde dig mycket besviken? men en idiot..
13. Du skrev med på msn? linus

14. Du snackade skit om? mig själv.
15. Du åkte bil med? mammsen

16. Gav dig en komplimang? isak

17. Du kollade på film med? kommer inte ihåg

18. Du åt med på resturang? fan, det var sjukt länge sen.. kommer inte ihåg

19. Betalade något åt dig? mamma (':

20. Grät inför dig? en söt puppa

BOENDE

1. Bor dina föräldrar tillsammans? ja
2. Om inte vem bor du mest hos? -
3. Har du eget rum? jupp
4. Egen dator? nje
5. Egen tv? den e i stugan x)
6. DVD? ja
7. Boxer? nej
8. Internet? ja
9. Vilka färger går i ditt rum? vitt och lila

10. Har du stror golvyta? ne massor av kläder så man ser inte mitt golv "/
11. Får man plats att sova fler än en i din säng? jaaherregud

12. Är köket stort? apa stort
13. Ismaskin? nope
14. Micro? ja
15. Glass i frysen just nu? ja

16. Fler än ett badrum? jaa! 
17. Badkar eller dusch? båda!
18. Tvättstuga? ja! 
19. Balkong? ne, 1 plans villa
20. Bra grannar? ohja!

 

DIVERSE

1. Favoritfärg?  typ alla. men i kläder typ vitt, svart och blått

2. Mobiltelefon? min älskade tröga sony ericsson (':

3. Skola och program? samhälle media , wargen

4. Oskuld? nej
5. Senaste filmen du såg? iron man ♥

6. Senaste låten du lyssnade på? rihanna, king bed

7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? och vem orkar kolla det ?? :S

9. Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? kan man se det ?

10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? 27764 :o

11. Vad åt du till middag igår? måste tänka... haha
12. Har du duschat idag? nope

13. Vad var det senaste du sa till din mamma? ja jag ska sova snart..

14. Vad var det senaste din mamma sa till dig? vi ska upp tidigt imorn! godnatt

15. Har du skolkat någongång? mja eller ?
16. Är du en svartsjuk person? nej.. beror på vem det handlar om
17. Går vänner före en partner? beror på.

18. Kommer du bra överens med din familj? ibland

19. Vad ska du äta till middag ikväll? vet inte.. :)
20. Har du några syskon? ja 3 st småbrorsor..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0