ahahahhahahahhaha oh my!

äntligen ligger jag i min super sköna säng som jag aldrig kommer skiljas från!
haha :)
kom hem från caroline för en timma sen kanske!
träffade först en kille från sundsvall som var jätte konstig men snääll (: visade han runt lite och så!
sen kom carro in till stan så vi gick lite på stan innan vi åkte hem till henne.
där kollade vi på sex and the city, åkte ner på ica o köpte godis, målade naglarna, packade m.m.

jaa iaf en mysig dag!
ahhahaha dog en aning när jag hittade den här bilden.
vi kan ju iaf ignorera kläderna jag har på mig..
(ska typ föreställa en britney spears dräkt eller nått. mamma som gjort den. ahhaah)
och carolines tår.
dåligt mkt man förändras med tiden alltså!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0